Jump to content

Movie Discussion Thread Vol. 2


STICK3Rboy

Recommended Posts

7 hours ago, Aftrunner said:

 

Good. 

 

f**k, I was really looking forward to seeing No time to die. :wallbash:

 

I have a feeling ticket prices are about to plummet but there are no good movies to watch. 


We have Resident Evil 3 and Final Fantasy VII remakes in the April release window.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, CarbonCore said:

Maybe because I haven't watched any Bollywood movies in last half decade so I don't have a frame of reference, but Tanhaji was actually fun to watch despite being historically inaccurate crigefest.

 

Yeah, it was a technically well made movie with good performances.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Aftrunner said:

 

I have a feeling ticket prices are about to plummet but there are no good movies to watch. 

 

Really?

I just wanna go watch Little Women, last day in theatres today but no time :( 

Link to comment
Share on other sites

I watched All the Bright Places on Netflix the other day though, just came out. Like it better than the book for some reason.

I know the mental disease/depression+romance theme has been done a bunch of times, but I really liked this take on it :) :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Huh, Sonic wasn't bad at all. Enjoyed it. Couple of scenes were ehh but it seems to be the trend so whatever. Very enjoyable. The pacing was great and Jim was fantastic. 🥰

 

Very kids/family type movie so don't go expecting Irishman. I ended up liking it more than Jumanji: The Next Level. 

Link to comment
Share on other sites

As plan for watching The Invisible Man got cancelled due to Corona virus scare and avoiding public places with many people, so decided to watch Knives Out instead.
Fantastic movie. Not a single dull scene. Daniel Craig with his weird accent was a joy to watch. I love mystery movies and this one inspite of dropping who did it at the start itself manages to hold your attention till the end. Will rate this - 8/10

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

As plan for watching The Invisible Man got cancelled due to Corona virus scare and avoiding public places with many people, so decided to watch Knives Out instead.
Fantastic movie. Not a single dull scene. Daniel Craig with his weird accent was a joy to watch. I love mystery movies and this one inspite of dropping who did it at the start itself manages to hold your attention till the end. Will rate this - 8/10

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Kirti said:

The first line of Rajeev Masand's review of Baaghi-3

"Even by the abysmally low standards of the first two films in the franchise, Baaghi 3 is a sh*t show" :rofl:

 

Lmao, isn't he doing Heropanti 2 next lmao

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chirag2001 said:

 

Lmao, isn't he doing Heropanti 2 next lmao

 

 

 

 

Yea, copying John Wick. War is the only movie Tiger Shroff acted well and admired. Maybe because he was working with Hritik.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Heaven Angel said:

 

Yea, copying John Wick. War is the only movie Tiger Shroff acted well and admired. Maybe because he was working with Hritik.

 

Really? Lol, my friend said its a GI Joe x Mission Impossible x FF rip-off lol

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...